fredag 4 juni 2010

I can see clearly now.

Första natten på år som jag sovit åtta timmar med endast ett par avbrott för vakna barn. Det har inte hänt sedan Pom föddes, och antagligen inte under under graviditeten med honom heller. Märklig känsla. Mina ögon känns inte grusiga och den tunna huden under ögonen skimrar inte i blått. Idag skulle man banne mig passa på att fotografera sig!
Eller äsch, åtta timmars sömn innebär kanske inte en facelift eller klarare ögonvitor, men det KÄNNS så.  Idag är det jag och de heta Hollywood-damerna! Eller i alla fall birolls-tjejerna. Eller kanske de Svenska skådespelerskorna. Eller ok, kanske någon av tjejerna i någon reklam.
I radio.
Men i alla fall. Jag är nog lite fräschare idag än vad jag var igår. Bara jag borstar tänderna, duschar och råkar hitta några rena kläder. Då kommer jag jäklar att vara.. pigg och dofta gott.

4 kommentarer:

  1. Härligt hörrudu! Du har förtjänat flera goda nätters sömn. Hoppas det håller i sig. Kram

    SvaraRadera
  2. Dom där 8-timmarsnätterna är verkligen efterlängtade.

    SvaraRadera