onsdag 16 juni 2010

Mäklare och Marodörer.

Idag ligger sommarstugan ute i tidningen. På lördag är det öppen visning kl 12 och det känns fruktansvärt pirrigt. Funderar på att klä ut mig och åka dit, trissa upp pris och fika mäklarkakor. Kanske kunde jag kalla mig Robusta McRich. Ett mustigt och lyxigt namn som vittnar om välfärd (och ja, ni får sno namnet till framtida telningar).




Förutom detta är det mesta stilla. Vi sommarlovar oss åt höger och vänster, käkar melon och hostar lite sommarförkylt. Pompan, den lille räkan måste gå klädd såhär numer:




I body och overall. Sitt farbroderliga, väna utseende till trots har han börjat att ta av sig sin egen blöja i tid och otid. O- eller nyfylld. Bökigt.

5 kommentarer:

  1. Jag vill också dit!! Det skulle såklart funka att jag gick som mig själv, men får jag välja blir det som LaBossa Benton, en bullrig besserwisser som har lite väl mycket Bad Cop i sig.

    SvaraRadera
  2. Jag var tvungen att tjuvkika på annonsen och kolla in stugan. Åh, så fin den är! Vill ha!!!!!
    /Jeanette

    SvaraRadera
  3. Karin - LaBossa, I Love it!

    Jeanette - Ja det är supermysigt! Och i princip alla möbler ingår, liksom husgeråd osv, så det blir smidigt för ev köpare ;-)

    SvaraRadera
  4. hoppas ni får 1 miljon plus eller så på stugan!

    SvaraRadera
  5. Malla - Haha, hoppas kan man ju alltid!

    SvaraRadera