onsdag 30 juni 2010

Tisdagsfråga!

Vadan detta leende på lillstruten?



Varför kikar denna lilla räka så muntert?


Varför denna förnöjsamma min på trollungen?


Något av följande alternativ är troliga:
1) deras föräldrar har precis sålt stugan.
2) semestern börjar för Skrytpappan.
3) det är sommarvärme.
4) samtliga ska resa till Stockholm imorgon.



Rätt svar är: SAMTLIGA alternativ är KORREKTA!

Nu väntar Amarone, mys med Karin och Samuel, sista packningshetsen samt en jädra massa lycka.

Jag vill krama hela världen, så KRAM på er, alla fina läsare. Idag är det en bra dag, köp en lott!

5 kommentarer:

  1. Men underbart!
    Stor kram tillbaka till er alla :D

    SvaraRadera
  2. En tisdagsfråga - på en onsdag... ;-)

    Massa grattis till stugförsäljningen! Och hinner vi inte pratas vid innan - ha så skoj i Stockholm!

    SvaraRadera
  3. Gratulerar till försäljningen av stugan och allt det andra också :D
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Du fick mig att gråta en skvätt vid första anblicken. Lura mig sådär att det är tisdag när det är onsdag då jag snart har semester? Hoppas ni vet att det är rätt dag så ni inte ska åka till Stockholm på onsdag och tror att det är onsdag imorgon då det är torsdag.

    Men sen log jag under tårarna för er skull. Grattis till allt det där. Kram!

    P.S Vill se bild på Schulmans affär.

    SvaraRadera
  5. Jag har enbart en kommentar till allt ovanstående: WOOOHOOOO!! :D

    SvaraRadera