torsdag 1 juli 2010

Poms resedagbok.

Hej kompisar. Just nu befinner jag mig alltså i hufvudstaden. Tyvärr är min mamma utan vettig uppkoppling, så det är sjukt svårt för mig att föra dagbok för tillfället. Det går för segt och är för rappligt. Jag återkommer dock, var så säker!

Som en liten teaser kan jag dock meddela att jag åkt buss utan bälte ( mamma var gråtfärdig men jag njöt av att kunna hoppa, studsa samt joddla mig in i Stockholm fri som en fågel).



Vilken jädra stad va! Bältes- och fördomsfri. Jag kan nästan lova att det kommet att bli glass. Jag känner det i luften.

Vi ses!
Tafatta kramar och öppenmunspussar, eder Pompa.

5 kommentarer:

  1. Säkra källor säger att det finns glass i Stockholmsområdet. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hej på dig Pom! Spännande bussresa, förstår att det nästan var för bra för att vara sant för dig. Och tvärtom för mamma. Jag skulle tro att en och annan glass kommer att inhandlas under er resa. Vill inte mamma köpa, säg att du får värmeslag annars, det vill hon ännu mindre.

    Ha det så mysigt, kram till er

    SvaraRadera
  3. Hej Pom, hoppas din semester blir toppen, med massa glass :D

    SvaraRadera
  4. Pom, spännande resa hör jag och snart får du åka buss själv och äta så mycket glass du vill (kanske om 20 år om mamma får bestämma ??!!).
    Ha så kul!
    /Jeanette

    SvaraRadera