tisdag 6 juli 2010

Den nye familjemedlemmen.

Titta, vem har vi här? Vem är klädd i vackraste tröjan?



Stickat, mitt i sommaren - denne någon måste allt vara speciell..

Nejmen OH!



Det blir inga fler barn i familjen, jag har blivit med Mac och det är gott nog.

Nu hörrni, kommer det vara slut med bloggerier via iPhonen. Imorgon är hon laddad och redo för att sättas i arbete.

Skönt att Skrytpappan har semester och kan ta hand om resterande ungar (mitt barn, hans ungar). Jag och Mackie, vi har redan funnit varandra och kommer inte ha tid för något annat.

8 kommentarer:

  1. nämen grattis! förstår att du bara kommer ha tid för bloggen nu :D

    SvaraRadera
  2. HA HA HA,,,Mitt barn va?! Lite avis är jag allt!!!!

    SvaraRadera
  3. Förresten skönt att bli av med stugan (sol, familjemys och uteaktiviteter) så att du kunde få en Mackie (EGENTID) i stället!!

    SvaraRadera
  4. Jag och Mackie lever i symbios.. Just nu sorterar vi bilder. Hade tänkt slänga upp en reseberättelse från Stockholm, men vi har rent inte tid ikväll! Så mycket som ska synkas från IPhonen och så lite tid! men i morgon. Då ska jag skicka ut hela familjen på gården och sedan sjunka ned i soffan med Mackie och bara umgås. Skriva. Kanske spela lite musik. Se en film. Ta ett glas rött (vad vet jag vad hon är kapabel till?!)

    SvaraRadera
  5. Jag är mycket glad för din skull, välkommen till släkten!

    En liten detalj bara, det är nu du kommer att få tid över till annat, massor av tid! Mac funkar till skillnad mot allt annat pc-skräp, telefoner, helvete och hans moster. Du kommer att spara så mycket tid på att slippa krångla så att du får börja sticka nya outfittar till Mackie var och varannan dag för att inte dö av uttråkning.

    SvaraRadera
  6. Mac... *hjärtan i blicken*

    SvaraRadera
  7. Å me 2 har en mac =) å iphone =)

    SvaraRadera