fredag 23 juli 2010

Åh herregud.

Jag är så sjukt lat. Orkar ingenting. Det är som att mitt gräsänkeri med allt vad det innebar har tagit musten ur mig (att vara bortbjuden, luncha på stan, handla vagnar, sova hos föräldrar, dricka martini och gosa med ettåring kan vara lätt knäckande - i efterhand. Som att man måste få vila lite efter att det festliga. Det låter rätt och riktigt va?).

De här fjällvandrarna kom nämligen hem med massor av energi och vilja.

Urk säger jag. Varsågoda - studsa studsmatta ni. Spela tennis. Rensa förrådet.

Själv sitter jag helst i soffan med en bok och har gett mig själv tillåtelse att inte röra ett finger på minst ett dygn.



2 kommentarer:

  1. Självklart måste du vila upp dig. Självklart.

    SvaraRadera
  2. Det är jobbigt att vara "ledig", det vet ju alla. Chilla på i soffan du, det är det enda rätta :)

    SvaraRadera