lördag 24 juli 2010

Harregullan, det är ju lördag!

Firar med "Alice i underlandet" på Blura. Hoppas verkligen att den är bra, orkar inte med något halvdant.

Är allmänt emot halvdant just nu, toppen ska det vara, annars låter jag hellre bli.

Funderar även på att dokumentera hela min dag i morgon, men bilder. Vet inte varför jag fick ett sådant vansinnigt sug efter att visa er allt från frukostmacka till middagshandling, men.. det kommer nog bli toppen (annars får det som sagt vara).

Ska sluta svamla.

Hoppas ni har en bra kväll allihop!

PS. barnen tittade på Älgar idag, uppfödda sådana. Frågade Lage vad de hette och han svarade "djur har väl inga namn heller, de kan ju inte berätta vad de heter". Ja. Nä. Ja. Nä.

6 kommentarer:

  1. Toppen är absolut bäst det håller jag med om ;D

    SvaraRadera
  2. joo visa bilder, skit i kvallan, jag vill se din macka!

    SvaraRadera
  3. Jag vill också se din macka, gärna fotad med macro! Gört!

    SvaraRadera
  4. Jag vill följa din dag! Jag har själv tänkt tanken att dokumentera och blogga om precis allt någon dag, typ hemma hos-reportage.

    SvaraRadera
  5. Jag vill också se, sen skulle man kunna göra det till en tävling. Den som kan göra mest likt din dag vinner en date med dig?

    SvaraRadera
  6. Oooh, Rut-Knut, bra idé!

    SvaraRadera