lördag 3 juli 2010

Poms resedagbok, del 2.

Hej kompisar.
Det här med glass ja. Om det inte vore för att bildbevisen talar för sig själv, skulle jag trott att det bara var en dröm. En iskall, underbar dröm.







Ord kan inte beskriva vad jag tycker om glass, Stockholm och semester. Det är liksom bara för bra. Som lagrad ost, fri tillgång till mammas marimekko-skålar, lek med storebröderna samt förbipasserande hundar - på en och samma gång!

Idag har jag något nytt på gång. Har en känsla av att det är bra skit. Återkommer.

5 kommentarer:

  1. Jag undrar vad killarna Skryt äter till frukost? Vem vill ta fajten på hotellet mot tre glada och hungriga Skrytkillar? Som föräldrar har ni säkert förlorat redan i entren till matsalen. Det brukar bli dom värsta och onyttigaste målen med massor med sylt över. Men dom har ju semester. Ögonen brukar lysa av den typen av mat.

    SvaraRadera
  2. WOW! Glassfest! Den som ändå fått vara med på den! Hörru Pommen, vi kan väl fixa en egen när du kommer hem? Berätta för dina brorsor att även de är bjudna. :-)

    SvaraRadera
  3. Åååh, glass. Lyllo dig Pom!!! Visst kan vi glassa ihop när ni är åter?

    SvaraRadera
  4. Åh vilken lycka. För er alla tror jag. Kommer ni hem snart? eller bosätter ni er där (hope not)?

    SvaraRadera
  5. glass i stora lass - helt rätt på en semester!

    SvaraRadera