torsdag 9 september 2010

Ingen snö på taken, endast Skrytmorsan är vaken.

Jaha, bara att konstatera att jag inte mognat ett smack trots ökad ålder. Vaknade 05, öppnade ögonen och tänkte "JIHO jag fyller år!!!" Kunde omöjligt somna om efter detta. Hade som plan att ta en liten sovmorgon då familjen förklarat att de skulle göra en födelsedagsfrukost, men.. uppenbarligen är jag lika larvigt förtjust i födelsedagar som jag var när jag fyllde 1 till 29.

Nåväl. Jag ligger väl kvar i sängen en halvtimme eller så, sen jädrar blir det födelsedagsfirande (om jag så ska behöva väcka familjen)!

Hej 30, nu åk vi.

18 kommentarer:

  1. Hurra hurra hurra!!!! Hoppas du får en toppendag!

    SvaraRadera
  2. Åk på du, det kommer att bli en underbar resa :-) GRATTIS igen och kramar i MASSOR!!

    SvaraRadera
  3. Hip, hip hurra!
    Stort grattis på födelsedagen. Hoppas dagen blir bra.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Jag må hon leva! Stort grattis på en förhoppningsvis fantastisk födelsedag :D

    SvaraRadera
  5. Grattis, grattis fina du! Jag är övertygad att det kommer bli en toppendag. Ser framimot lördagen då jag får se om du blivit äldre. Kram!

    SvaraRadera
  6. Congrats! Ha den bästa dagen idag. Hoppas du blir ordentligt firad. KRAM!

    SvaraRadera
  7. Grattis på 30-årsdagen! Kan "trösta" dig med att man inte känner sig mer vuxen när man fyller 40, åtminstonde gjorde inte jag det.
    Hoppas du får en toppendag och familjen nu vaknat.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. En enkel tullipan på skrytmorsandan ja har den äran, jag har den äran att få gratulera...

    SvaraRadera
  9. Hipp hipp!! HURRA HURRA HURRA HURRRRRAA!!

    SvaraRadera
  10. Grattis! (Till att du snart är 40, det går fort vettu.)

    SvaraRadera
  11. Hehe, klart man vaknar tidigt på sin födelsedag! :D

    Grattis igen!!

    SvaraRadera
  12. Stort GRATTIS! Hoppas du får öppna många paket med fina snören!
    Snart kommer du väl att skryta om din stora fest som du ska ha ;);)
    GRATTIS igen!
    Eva

    SvaraRadera
  13. Massor med grattis på födelsedagen! Hoppas du har haft en bra dag och att du får en fin födelsedagskväll.

    SvaraRadera
  14. Grattis på födelsedagen! // rut-knut&tjuts mammas lillasyster Jannike =)

    SvaraRadera
  15. Grattis i efterskott.
    Hoppas dagen din ar bra igår!

    SvaraRadera