lördag 11 september 2010

TACK hörrni,


...för alla grattis! Födelsedagen firades stilla och mysigt med min lilla hostande, febriga familj och gårdagen var ett töcken av barnagråt och missad sömn. Men idag... idag är det partajdags.

Först med släkten, sen med vännerna. Ska bli så vansinnigt trevligt att jag inte ens orkar tänka på att vi är trötta och knappt förberett en sak.

Sen ska vi ha barnvakt till hela skocken för första gången. Ik! Lage och Tage ska vara hos farmor, medan Pompan ska vara hos Mormor och MorfarOna. Spännande, ångestfyllt och roligt på en och samma gång.

Ja. Ska visa vad jag fick av min fina, fina familj:



Jättestor Iittalaskål (men citronen är inte min, den är Tages. Tages anm).




Knäkuddegrej att lägga Mackie på.




Vackra teckningar.




Fodrade pjucks.

Sen har jag fått papperslappar att spendera i USA. Oh, nintendoworld och alla andra affärer - här kommer jag (snart. Eh, om tre månader).

Återkommer senare, mest troligt.

5 kommentarer:

  1. Vilka fina presenter du fick :) Jag har faktiskt likadana skor :) Hoppas kalas och partaj blir toppen!

    SvaraRadera
  2. Jättefina presenter och njut av att ha barnvakter

    SvaraRadera
  3. Åh, råbra gåvor! Och mer ska det bli!!

    SvaraRadera
  4. Fantastiska(jag vill ha skorna..) presenter! :) och ett efterskottgrattis från mig till dig du unga.
    Ha en glimrande dag och kväll..och natt!

    SvaraRadera
  5. Jag vill också fylla trettio igen, vilka perfekta presenter till skryt- och knaadamammor tycker jag! Skickar nog en länk till den här pappan...

    SvaraRadera