fredag 20 augusti 2010

Mä, jag missade helt att blogga idag.

Är lite väck, ber som mycket om ursäkt (ursäktar även här inledningsvis tempusfelen här nedan, jag är lite ostrukturerad och galet sömnig).
De senaste dagarna har blivit lite som en töcken av inskolningar på tre olika ställen. Har skrivit scheman, packat väskor, laddat med extrakläder här och var, pratat med fröknar, ändrat tider, kört bil som besatt samt försökt peta in en 10 st kaffekoppar här och där.

Och mitt i allt det här har jag klippt lugg.
Va liksom, lugg?! För första gången på typ 25 år har jag en lugg som inte hänger nere vid skulderbladen (tack vare söta, fina, bästa Karin som förutom att hon tillverkar världens bästa blogg och är världens bästa vän även är en fena på att saxa).

Ja. Så nu tänker jag på en annat sätt. Vikten från huvudet är liksom ny och lite skrev. Känner mig förvirrad. Måste försöka anpassa mig och bli van. Känna in huvudet, som Ernst K kanske skulle ha sagt.

Måste ta mig lugg och knoppa. Godnatt kompisar

Ps. om jag slutar blogga, kan jag vara kompis med er på facebook då ? Ds.

5 kommentarer:

  1. Inskolningar, det är ju ett heltidsarbete - förstår att du missat att blogga

    SvaraRadera
  2. Men du ska väl inte sluta blogga?
    Lugg är sååå 2011 - vi är inne i förtid! :)

    SvaraRadera
  3. Facebook? Näee....blogga på du när du hinner :-) Ska klippa mig på måndag morgon, lugg??

    SvaraRadera
  4. Jo vi är extremt inne med våra luggar Malla, "för-inne". Så Fru Venus, klart du ska klippa den!

    Ang bloggerierna.. vi får se. Jag har kanske en trettioårskris?

    SvaraRadera
  5. Det kommer inte på frågan! Jag har gjort slut med Facebook och här har jag tänkt hänga ett bra tag till. Så ta dig i luggen och skärp dig!
    Förvirrad eller inte, jag tycker om dig ändå.

    SvaraRadera