måndag 2 augusti 2010

Som en delfin. Eller kanske som Knape.

Jag är i chock. Trodde att tursockar var något gemene man samlade och idkade (Ja, man kan idka tursock). Bra ändå tänkte jag, att jag inte samlar på tuBsockar, det hade varit rent osmakligt. De är ju så sjukt fula.

Idag ska familjen Skryt ut på badutflykt tillsammans med Karins konstgrepps-Karin och Mulle. Det kan nog inte bli bättre (ja, jag har tagit ut lyckan i förskott, men det kan man göra när man ska vara med dem). Lage har kontrollerat att det finns en pool lagom för en fyraårig (han är väldigt åldersfixerad och vill åldersbestämma alla och ålderskontrollera allt). Tage nöjde sig med att påminna om att han vill ha simglasögon med sig. Under dessa ville han låna sin pappas linser samt glasögon, bara för att se EXTRA bra under vatten. Kommer fungera jättefint ja.

Nej kompisar, nu är det dags att packa. Jag ska ha baddräkten på.


22d66363dab04f9cfa.jpg
(det är jag till höger. eller vänster. foto: bild från nätet)

6 kommentarer:

  1. jag kan inte se bilden, men ni får det nog bra ändå! :D

    SvaraRadera
  2. Nope, ingen, bild, men ha en superkul dag!

    SvaraRadera
  3. Inte jag heller ser dig. Men på onsdag ser jag dig, ta gärna på dig baddräkten då med.

    SvaraRadera
  4. Men åh. Ingen bild?! Typan.
    Och tursockor..? Nä, har aldrig testat.

    SvaraRadera
  5. Hade tursockar under skoltiden. Har dock slutat me dom.. var nog dumt.. har ju bara gått sönder efter det. Ska nog börja igen! Synd bara att man inte få ha sockar under operation..
    /Åsa

    SvaraRadera
  6. Nope ingen bild, tursockar har jag inga. Men mer eller mindre populära sockar. Och jag vägrar ha tubsockar.

    SvaraRadera