fredag 6 augusti 2010

Vad fan är det frågan om - morgonens ett till tre.




1) råkade äta en möglig tomat. Tvättade munnen grundligt när jag upptäckte fadäsen (det jävligaste var att den smakade gott).

2) berättade glatt för LillLage att han skulle få gå på djurpark på lördag - för att tio minuter senare ta till baka det.

3) sätta på TV:n det exakta sekunden som någon i SVTs morgonsoffan sa "BARNPORR". Bytte kanal snabbare än blixten, men Lage frågade i alla fall nitton gånger vad det var och vad det hade med barn att göra. Jag fick kråkor i halsen och ljög om att de sa "barnskorv", "något som sitter i hårbotten på barn".

Bra start.

6 kommentarer:

  1. Ha ha, du har hunnit med mycket idag ;-))

    SvaraRadera
  2. Stackars, inte lätt att va mor jämt. Äh ut till djurparken med er imorgon!!!

    SvaraRadera
  3. VA? Du med smakar konstigheter? Jag gjorde två små saker som smakda jävligt vill jag lova.

    Skulle ni till Lycksele? Jag träffade hon med avbiten tå (du vet vargen) hon går i Ruts skola. Stick inte in dina tår till dem bara. Lova?

    SvaraRadera
  4. Men härregu! Och tråkigt med Lycksele. Fast vi får fler chanser.
    PS. Jag har ätit upp alla marshmallows, men tänker köpa en till påse. Visst hjälper du mig med den? DS

    SvaraRadera
  5. fortsatte dagen sådär undrar jag då?! ingen bra start at all!

    SvaraRadera