fredag 27 augusti 2010

Rut-Knut-Tjut, snart 30 och fabulös.

Jo, vi överraskade henne igår, med Sushikurs av bästa slag.

Lite ilsken till en början, med blommig ögonbindel


(visst ser ni skinnhandskarna? Så sjukt proffsigt gjort av kidnapparna, ser till 100% ut som ett äkta kidnapperi. Japp!)

Men sen blev kära R-K-T lycklig, ty hon älskar ju sushi.



Ja, det här är såklart min tallrik. Jag är ju i princip Japan (eller var det norsk? Same shit).

Sen fröjdades vi i goda vänners lag och diskuterade allt mellan bliförsäljerskor till salami. En fin kväll!

Ps. En extra hälsning till R-K-Ts lillasyster. BEDÅRANDE är ordet.

5 kommentarer:

  1. Mä, ilsken var jag väl inte, rädd kära du. Skulle inte du vara det om någon hade skinnhandskar och blommig bindel? Kanske skulle du kissa på dig.

    Tack för allt igår (jag menar ALLT).

    P.S Klart hon är bedårande, uppfostrad stor del av mig kan man tycka.

    SvaraRadera
  2. Lyckad kidnappning är absolut bäst, vilken härlig kväll ni haft :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Sushi på salami skulle nog jag också kunna gilla... Kunde man få byta ut wasabin mot ack så lite ketchup, eller?

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för igår! Superkul att du ville komma, och grymt snygg sushi gjorde du =)
    //Systern

    SvaraRadera