måndag 7 september 2009

Bloggsurfning på morgonkvisten

Men titta, här är bloggen skriven av den där knäppgöken. Usch! Han som alltid är så jädra elak mot alla i media. Fyfyfy, och nu har han fått barn också, stackars unge. Han är inte det minsta sympatisk och snäll den mannen, fysjuttongubbar. Men.. han har fått en väldigt söt liten bebis. Ja oooo, så söt. *Harkel*. Fåse, vad fint dom har gjort det i bäbisens sovrum. Och vilka gulliga kläder. Se, på den här bilden håller han barnet så fint och snusar på dess lilla fjuniga huvud. Åh, han älskar verkligen sitt barn den där mannen. *snörvel*. Han beskriver ju jättebra kärlekskänslorna man får, precis sådär känns det ju. Han har till och med slösat en massa kärlekord om mamman till barnet. Åh, han är ju bara för gullig, den här mediamannen! Verkligen asfin, jag bara MÅSTE följa den här bloggen. Man blir ju helt kär ju!

2 kommentarer:

  1. Hej på dig! Satt och kollade Ericas blogg i morse och såg att hon länkat till några andra bloggar. Tycker ju det här med bloggar är otroligt roligt att följa så jag blev väldigt glad när jag såg att du hade en. Jag sa till Erica senast i somras, att jag skulle tycka det skulle vara roligt om du hade en blogg. Du skriver ju så bra har man sett på fejjan :)

    Jag har oxå fastnad för en blogg med en mediakille. Jag tålde inte att se honom knappt. Nu skriver han ju så fint om kärleken till hans sambo och sin lilla dotter. Han, den människan som jag inte trodde hade något hjärta, har fått mig att gråta ett antal gånger. Ja jag är fast och har beställt hans bok.

    Kommer med glädje att fortsätta läsa din blogg med dina underbart söta små killar (man blir ju glad att bara se de).

    Kram på er

    Jessica J

    SvaraRadera
  2. Nämen hejsan, roligt att du hittade hit! Och tack för de snälla orden :D Hoppas allt är bra med dig och hela din fina familj!
    Kram!

    SvaraRadera