onsdag 9 september 2009

Dagens Tage

"Jodu mamma, vet du, när man spelar in film brukar man använda ketchup istället för riktigt blod. Husen är på låstas, ALLT är alltså fiffel! Till och med skohornen tror jag! Dom är nog av gummi..."

"Va? Ska vi INTE baka på din födelsedag? Alltså mamma, jag dör, jag flyttar, ååååå varför gööör du såhär?!"

"Alltså, var beredd på att jag kommer önska mig en spindelmannen-dräkt iår igen. Och i år ska jag nog få en också. Kom INTE med en pyjamas. Eller hur? Alltså, INGEN pyjamas. Bäst att jag skriver ner det.. Kolla nu, nu har jag skrivit. Kan du läsa vad det står? Spa..j..d.. Jag hoppas att jag är på rätt spår nu!"

2 kommentarer:

  1. Haha. Tage är übercool och -rolig. Önskar nästan att man var fem igen och kunde vara hans kompis.
    Ps. Skicka hit honom någon dag när ni har fullt upp med att lägga fötterna på sofflocket så ska han få se på bakning. :-)

    SvaraRadera