fredag 11 september 2009

Framtida yrket.

Ja, så har man gått runt och oroat sig för framtida jobb och/eller studier. Det är ju helt glasklart vad jag ska bli: naturfotograf. Ja, se barra. Här skulle jag ta kort på en reguljär blomma (se, även här försöker jag smyga in "standard". En standardblomma). Och vips dyker en fjäril upp. Detta är inte tur utan ren skicklighet från min sida såklart. Ja National Geographics, det är bara att posta en emailadress så hör jag av mig angående löneanspråk.



2 kommentarer:

  1. Jajamän! Precis så ska det gå till för att du ska få uppleva vilda drömmar! Ut i naturen med dig och upptäck en massa mysterier så ska du se att du kommer att få fart på de nattliga fantasierna. ( fniss, får ej misstolkas)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det kanske är det som behövs!

    SvaraRadera