lördag 26 september 2009

A night out.

Ikväll ska Skrytmorsan ut på galej. Sova på finhotell med bästa Skrytkompisen. Självklart måste ett och annat fixas innan det bär av. Sminkning tillexempel *host*. Då ska vi se.


Deo - så långt har jag koll. Ett måste.



Ah, varför inte? Lite svärta runt ögonen. Måste vässa först bara, tack Findus.



Mascara - I like. Mycket bra, mycket bra.



Och så.. Nej vänta, morrhår och dirtritad mustasch är fel. Stryk det!



Men här då? Pudret som jag fick av Skrytmormor förra veckan! Jag anar att en liten kvalitétssminkning är på intågande. Haha!


Ok. Vad fasen ska jag applicera med? Trodde sånt skit ingick. Ska jag använda fingrarna? Toapapper? En tops? Nej... vi skiter i det här.



Vi tar en gammal hederlig tandborstning i stället. Bäst så.

Jamen sådär. Färdig för utgång. Fast vänta, det är ju ca 12 timmar kvar. Får väl sätta mig ner och vänta en stund då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar