onsdag 30 september 2009

Morgonprat med Pom-pojken

- "Du mamma."
- "Ja, vad är det
Pom?"
- "Jag vet att du och skrytpappan pratat om att jag har jättemånga leksaker..."
- "Ja, för det har du ju."
- "Men de är ju ärvda allihopa."
- "Men det spelar väl ingen roll?"
- "Jo, det gör det faktiskt. Jag känner mig lite oprioriterad."
- "Ojdå.. det var ju inte bra!"
- "Nej. Det skulle kännas mycket bättre om jag fick sätta tänderna i något nytt. Något som är mitt, liksom."
- "Ojdå, det lät ju jättehemskt. Ja.. vi ska ju ner på stan idag..."


Skrytpappan får säga vad han vill - när ens niomånaders känner (och kan uttrycka sig!?) på det här viset, då är det bara att fiska upp kosing.

2 kommentarer:

  1. Självklart måste grabben få egna leksaker!!

    Hoppas att jag hamnat rätt och att du är du... :-)
    /Kusin vitamin

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt att du hittat hit (ja, du har hittat rätt, för jag är jag;))!

    SvaraRadera