onsdag 26 maj 2010

Avancerat jobb.


Jag har förberett mig mentalt (djupandning, happy thaughts, räknat till tio och lystnat på The Clash) och fysiskt (stretch, kaffe, muskelflex och en snabb riverdance). Nu är det dags. Med dödsförakt ska jag kasta mig in i ångestens högnäste utan att blinka. Jag ba gör det.

Rensar förrådet alltså.

Med rätt utrustning bör det gå vägen.







(Bör jag leta reda på hjälmen? Mitt modiga inlägg till trots finns det viss risk för personskador. Lådor kommer falla, skor kommer rasa och det kan eventuellt förekomma rävgryt och/eller björniden längst in i röran. Hör ni inte från mig igen, ring Skrytpappan och be honom beväpna sig för att återfå sin fru ur björnens klor/famn/gap).

5 kommentarer:

  1. Jag faller på knä inför dig du modiga kvinna!!

    Vårt förråd skulle också behöva rensas. Du tror inte att du kan komma och ta itu med det sen? Jag är helt säker på att det bor div djur där inne också. Åtminstone så surrar och klonkar det så konstigt varje gång jag går in där...

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut här ifrån!
    Hoppas det går bra!

    SvaraRadera
  3. Shit vad du är duktig. Jag önskar jag hade hälften av din duktighet.

    SvaraRadera
  4. Åh jäklar! Riverdance! Nu vet även jag hur jag ska få igång gammkroppen min när det är städdags. Tack för ett underbart tips. P.S. Jag kommer och kollar in dina moves vid tillfälle, så att jag är säker på att jag gör rätt. D.S. :-)

    SvaraRadera
  5. Tänk om det skulle visa sig att vi bor i samma hus. När du liksom har kommit igenom ditt bråte och och jag genom mitt så finns det liksom en dörr å där bor vi. Bara tänk om alltså...

    SvaraRadera