lördag 27 februari 2010

Morgonrundan.

Ibland försöker jag uppdatera min morgonrunda (vissa bloggar läser jag inte längre vid frukosten, utan kanske vid kvällsfikat och då måste listan således revideras. Jag vill ju inte stå här och ljuga liksom, står det "morgonrunda" skall det vara "morgonrunda.) Nu har jag dock stött på ett problem. En viss blogg ( inte för att hänga ut någon, men det är Sonja "burriburr" Abrahamsson) vill inte hamna på listan. Hur jag än uppdaterar och skriver och klickar och sparar dyker den inte upp.

Slutsatsen är nog att Sonja inte vill ligga i min morgonrunda.

Synd. Hon är rolig att läsa till morgonkaffet, men vill hon inte så vill hon inte. Jag är inte den som trugar.

Tar någon annan istället. Typ Papa D, Robert Wells, Televinken-Anita eller Filippa Reinfeld. Filippa ser rätt festlig ut när hon har hätta. Det kan ju också vara kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar