fredag 5 februari 2010

Tre frågor.

1) När, jag frågar NÄR ska jag äta årets första semla? Ps. Semlor köper man inte, man får dem (vink, vink Skrytpappan).

2) Kommer jag att palla melodifestivalgenrepet på lördag, eller kommer jag bli så starstruck av Al Fakir att jag får släpas från platsen? Jag har redan nu fått nervösa ryckningar i ena ögonlocket.

3) Vilken serie är bäst egentligen? Har irriterande svårt att bestämma mig (Twin Peaks, 30 Rock, Seinfeldt, Dexter, Six feet under... eller kanske rent Goda grannar?)


Ja. Godmorgon kompisar. Det är fredag och livet leker!

3 kommentarer:

  1. 1. NU på en gång! Visst vet du att man får äta semlor året om?
    2.Jag förstod inte frågan.
    3. Buffy!

    Sådärja, problem solved.

    SvaraRadera
  2. Oj, förvirrad dag, höll på glömma läsa din blogg!! Är uppspelt över att vi ska åka till stugan ikväll, en långhelg, Emil är ledig måndag så det blir 3 härliga dagar!
    I em. ska jag äta första semlan för i år, har beställt på Finas hembageri, dom är sååååå GODA!
    Den bästa serien är nedlagd - VÄNNER!! Nu finns inget att titta på förutom Navy CIS.
    Trevlig helg!
    /Jeanette

    SvaraRadera
  3. Bettina - 1) Jodå! 2) Hörredudu! Ska skaffa en idolbild åt dig. 3) Njasi. Njä.

    Jeanette - Haha, tur att du kom till dina fulla sinnen ;). Vänner tyckte jag var toppen förut, men efter alla repriser är jag faktiskt rätt less (även om vissa avsnitt är väldigt roliga). NCIS har jag sett typ två gånger.. Kanske ska ge den en chans? Ha det så trevligt i helgen!

    SvaraRadera