lördag 20 februari 2010

Inte så många rätt.

Vissa morgnar när jag inte har något att göra (jag har ju bara tre barn, vad i hela friden skulle det finnas att göra?) brukar jag nörda ned mig i Google analytics. Har nämnt det förut, att man kan se vad människor har googlat på för att sedan hamna i min blogg. Här kommer sökorden nr 26 - 45 :


Ja vad ska man säga. Jag är nästan mållös. Min personliga favoriter är "giftcentralen + svamp", "mycket fakta om dinosaurier ceratosaurus", "Olas pianist" samt "fallbeskrivning om astma". Oj vad rätt de hamnade, grattis: bulls eye!

(Först tänkte jag skriva "vad söker folk efter egentligen!?" men ändrade mig samma sekund tanken formulerades i mitt huvud. Rätt fråga är "vad skriver jag om egentligen!?".  Om människor kan hitta hit genom att söka på svamp, doping och dinosauriefakta).

1 kommentar:

  1. Kan detta vara ditt framtida yrkesval? Många verkar ju kunna leva på sin trevliga blogg och kan man sen bistå med frågor och svar som värsta encyklopedin, ja då är det bara att kontakta sponsorerna. :-)

    SvaraRadera