tisdag 23 februari 2010

Uppfriskande


Ännu en natt med kräkande ettåring. "Förkyld mage" enligt sjukvårdsrådgivningen. Storbarnen har fortfarande rejäl hosta och Skrytmorsan själv har gått vidare från "trött" till zombiestadie med en gnutta utmattning och en rejäl knippe urlakad livsgnista.

Mitt i allt soffuppkrypande bestämde jag mig dock för att liva upp stämningen med lite nätshopping. En snygg anorak till StorTage var vad jag tänkt mig. Efter idogt googlande dök denna härliga (bi-anorak-?)produkt upp utanpå en lika härlig pojke.






Naaaaw, vilken pärla!



3 kommentarer:

  1. Usch! Inte kul alls med vaknätter och zoombiedagar. En liten tröst är väl ändå att ni inte behöver frestas av det fina utevädret. Vi hade -25 alldelens nyss och på makens jobb var det visst runt -28 . Brrr. Tror att jag ska våga mig ut idag, men det blir KORTA sträckor. Skickar en kryapåerkram och hoppas att ni snart är pigga igen.

    SvaraRadera
  2. Barn kraftigare?

    Är det en jacka för tjockisar?

    Jag vet ju att Stor-Tage inte är någon tjockis så jag blir lite förvirrad...

    SvaraRadera
  3. Anita - tackar! Jadu, nog är det skönt att hålla sig inne, börjar bara bli liiite trist. Märks tydligast på att barnen får göra mer och mer galna saker. Exempelvis rita med "färgblåsarpennor" vid köksbordet. Många ytor går nu i svart/blått/rosa. Men, det matchar taket och vi hade väldigt roligt :-)

    knaada - haha! Och killen på bilden ser ju också galet krallig ut!

    SvaraRadera