fredag 12 februari 2010

Tro Hopp och Kärlek.

LillLage har startat en insamling till bancancerfonden för att hjälpa sin bästa kompis Isak som lider av leukemi.

Har en banner här på sidan om ni vill hjälpa honom att nå sitt mål.

Surfar ni via iPhonen kan ni inte se bannern, kolla den här länken istället:
http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Till-min-basta-van-Isak/?mode=3

(ni kommer se Lages riktiga namn, något jag tidigare försökt undvika men som just nu känns som en parantes i sammanhanget)

12 kommentarer:

  1. Mitt i allt elände har Isak världens finaste vän, klart vi vill skicka ett litet bidrag.

    SvaraRadera
  2. Tack Jessica! Tage sitter som klistrad för att se om "insamlat hittills" ska öka :) Lage förstår ingenting av det här upplägget utan undrar var "insamlingsbössan är och VAR människorna ska lägga sina pengar". Sötnöten.

    SvaraRadera
  3. jag fick en tår i ögat. tänk att liten kan förstå så mycket. vi underskattar de små liven.

    SvaraRadera
  4. Krama dina fina pojkar och vi hoppas alla att insamlingen växer med rekordfart. Kram

    SvaraRadera
  5. Nu har jag grinat en skvätt och mina barn har skänkt lite pengar. Jag hoppas precis som Jessica att insamlingen växer jättesnabbt.

    SvaraRadera
  6. Han är fin och handlingskraftig din Lage!

    SvaraRadera
  7. Första gången jag skänkt pengar med så många tårar i ögonen att jag fick göra paus. Kram till alla som gör att insamlingen växer

    SvaraRadera
  8. Tack Lage Tage och Isak för att vi får hjälpa till. Stora varma kramar till alla tre.

    SvaraRadera
  9. Det är klart jag är med. Vilken liten hjälte Lage är som både vill skänka sina egna sparpengar och samla in mer pengar till sin bästa kompis. Bra av skrytmamman att uppmärksamma insamlingen via bloggen. Hoppas att målet med insamlingen nås snart. Är det okej att länka till insamlingen via egen blogg och Facebook?

    SvaraRadera
  10. Terese - absolut, länka på! Jättetack!

    SvaraRadera
  11. Sara med Tyra & Noah13 februari 2010 kl. 11:35

    Det kniper i hjärtat... Barn ska inte behöva vara sjuka!

    Självklart vill vi också bidra för att få insamlingen att växa. Många bäckar små!

    SvaraRadera
  12. Det är ett väldigt bra initiativ LillLage! Fiselotte och Lilleman vill också vara med på ett hörn, man måste ta hand om sin småkompisar! Vi skänker en varm tanke också och hoppas verkligen att allt ordnar sig!

    SvaraRadera