tisdag 27 oktober 2009

Asch då, så det kan gå.

Godissugen. Undra om det finns något kvar från barnens lördagsgodis som jag kan tjuvsmaka? Dom har ju stenkoll på vad som finns i skafferilådan, men en liten pyttegodis kan jag nog sno utan att de märker.



Ah. En såndär godisstång som jag inte är speciellt förtjust i. Skulle i och för sig kunna smaka littelitegranna. Typ en tugga.



Ja, det blev visst tre tuggor. Nåja.. Barnen märker inget om jag klipper upp resterande bit i små, små bitar och serverar ur en kopp.



En liiten tugga till, den smakade ju inte så himla tokigt ändå. Har smakat värre.



Nämen om man skulle ta en tur till affären och köpa en såndär godisstång.

1 kommentar:

  1. Det märks att vi är släkt! :-) Jag är tacksam att mina barn inte har så stor koll på vad som är kvar varje vecka, så de märker inte att det saknas lite gott. :-)

    SvaraRadera