söndag 18 oktober 2009

Skryteliskryt.

Pom kan: Säga mamma. Säga pappa. Säga Lampa. Säga Titta. Säga Dä. Vinka. Dansa när vi slår igång musik. Klappa i händerna när vi ber honom. Bajsa varje morgon, samma klockslag. Faceplanta med grace.

Geni.

Skrytmamman kan: Dricka kaffe utan att spilla (oftast). Uttala skitsvåra dinosaurienamn. Backa runt gathörn skitgeschvinnt. Spela Super Mario Bros 1 med handkontrollen upp och ner. Prata länge och väl i telefonen. Spela in Nurse Betty två gånger utan att verkligen spela in det. Vifta på rumpan i dansen (ni får trot om ni vill). Dricka ett glas vin utan att bli lila om tänderna. Se världsvan ut när ingen ser.

Inte så mycket Geni. Men lite?

Jamen typ sådär. Då har jag fått skryta lite idag med. För att kalla sig "Skrytmorsan" (ja gott folk, detta kommer kanske som en chock, men jag h e t e r faktiskt inte Skrytmorsan. Jag bara kallar mig det) skryter jag rätt lite. Försöker rätta till misstaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar