onsdag 7 oktober 2009

Kulturellt.

Hos familjen Skryt genomsyras just nu det mesta av finkultur. I måndags var det teater och idag en mycket sällsynt och fantastisk konsert.





LillLage beskriver själv sin musik som intensiv och klämmig. Han påstår sig vara inspirerad av en ung Alice Cooper samt en äldre Lily Allen. Dock utan sovordomar.

Bra Lage - Skrytmorsan ser en lukrativ framtid! Alla som vill lyssna på konserten kan komma förbi familjen Skryt. Lämna bara en femhundring till hans manager först (dvs den mycket kompetenta Skrytmorsan).

3 kommentarer:

  1. Intensiv och klämmig, det är ju min stil på pricken! Prövade Spotifajja honom, men jag hittar inget? Är han som Bob Dylan som inte vill vara med?

    SvaraRadera
  2. Säg till mig när ni har en tyst konsert, får jag barnvakt så betalar jag gärna dubbelt och avnjuter en halvtimmes tystnad. Har ni sittplatser?

    SvaraRadera
  3. Lage vågar vägra Spotify!

    Och vad gäller tysta konserter känner jag rent spontant att visst, varför inte. Det skulle vi uppskatta allihopa. Kan erbjuda sittplats i form av 70-talsfåtölj om dubbelt inträde erhålls.

    SvaraRadera