onsdag 28 oktober 2009

Stor.


"PomPomPom, lallalla la la la lalala chobbidooa..."



"Då ska vi se"



"Här bakom kanske?"



"Nähä, ok. Jag bankar lite"



"Kanske om jag slår ÄNNU hårdare, samt tryyyyycker."



"Men vad i hela.. HUR gör man? Mamma, kan du komma. Lova att säga JA! Lova det, annars säger jag inget. Ok? Kan du öppna den här förbaskade dörren. Jag ska ut och förlusta mig i trädgården. En repa i gräset och jag kommer sova mycket bättre sen. Nu när jag är tio månader är det dags att jag får ta lite egna beslut tycker jag, både gällade utevistelser och sovrutiner."

3 kommentarer:

  1. hehe.. vår storkille

    /Skrytpappan

    SvaraRadera
  2. Klart grabben ska ut :) På galonbyxor och ett glatt humör mamma!

    SvaraRadera
  3. Knaada - Ja det är väl snart dax. Heltäckande galon och nappen i munnen för att unvika mellanmål i lerdiket.

    SvaraRadera