tisdag 27 oktober 2009

På allmän begäran.

Folk (ok, Skruttans mamma. Som också knäcker extra som min bedårande kusin) ville veta hur det gick med Darth Vader. Fick pojkarna se honom naken (fick JAG se honom naken)? Tyvärr. Tage berättade att de lekt att mr Vader plötsligt kommit förbi, sagt att han behövde låna toaletten, dragit ner de svarta tightsen och satt sig ner på en osynlig toalett. Båda pojkarna hade väntat för att få se Vader-rumpan, när/om det blev dags för mörkrets härskare att ställa sig upp. Dock hade leken tagit en annan vändning och hela toaletthistorien fallit i glömska. Tyvärr. Hade det varit jag skulle jag ha satt mig ned och väntat. Hur många tillfällen i livet har man den chansen liksom, att undersöka om Darthan har boxer eller kanske rent kör commando.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar