tisdag 20 oktober 2009

Skrytmorsan smäller av.

Åt både höger och vänster.

http://www.mama.nu/artiklar/2009/mama-startar-redaktionsblogg/index.xml

Ur artikeln:

"Har redaktionen några favoritbloggar förutom våra egna mama-bloggar?
– Jag gillar min vän Emelies popmorsa.blogspot.com och den oslagbart roliga gofugyourself.com. Caroline gillar Alex Schulmans pappablogg, Åsa föredrar skrytmorsan.blogspot.com. I övrigt blir det en ohelig blandning av allt från mode till tv och amerikanska husmorstips."

Skrytmorsan? Skrytmorsan! Står det verkligen SKRYTMORSAN!? Dubbleklickade på länken. JA!

Åsa. Jag vill gifta mig med dig!
Tack och bock.

3 kommentarer:

  1. Vem föredrar inte din blogg? Jag bara undrar. :) Go Skrytmorsan!

    SvaraRadera
  2. Jadu, jag föredrar din. Alla gånger.

    SvaraRadera
  3. Det här är STOOOOOOORT!!!
    /Oxå ett fan :-)

    SvaraRadera