torsdag 15 oktober 2009

In med det nya!

Discobrallan har fått en ny säng. Svart. Alternativen är nu:
1) Måla om sängen
2) Redecorate så resten av rummet passar sängen.

Vi tar det senare alternativet va? Det är ju inte som att vi är upptagna med andra typer av renovering.



Rånöjd. Discobrallan är värsta storkillen (att sängen skall användas till mittpådagensovning om ett halvår eller så behöver vi ju inte nämna för honom. Inte heller det faktum, att han inte ens avancerat till spjälsängen ännu).

3 kommentarer:

  1. Jessica Johansson16 oktober 2009 kl. 12:45

    Alltså precis den sängen ni köpt såg jag på Blocket och tänkte att Wilmer skulle behöva precis den. Sen tänkte jag lite till och kom fram till att jag inte kunde motivera köpet för Krister, vi har ju trots allt en väldigt fungerande, fin säng efter Viktor som Wilmer får ta. Men grattis till ett fint köp :) Han kommer sova som en prins i den. Kram till er

    SvaraRadera
  2. Bettina - Tackar!
    Jessica - Äsch, motivera inte - köp bara. Det gör jag, går jättebra. Så här lägger jag upp det: Ring när maken är på jobbet, gärna den tid det är som stressigast. Ropa "du, jag har hittat en säng som ungen bara måste ha, jag ringer och hör om vi kan kolla på den idag, fort fort fort innan någon annan hinner före...ok.. fiiint, vihörssenhejpuss!!! och slänger sedan på luren. Works every time.

    SvaraRadera