onsdag 17 mars 2010

Häng med!

Pompan runt på 80 sekunder:
































6 kommentarer:

  1. Sådärja, då var morgongymnastiken bortgjord! Bra jobbat Pom!

    SvaraRadera
  2. Han ät väääääääääääldigt duktig. Hoppas att Skrytmamman förstår att han vill visa det, och inte uppfattas som jobbig.???

    SvaraRadera
  3. Ja harreligen vad han tar sig fram. Och upp. Och ner. Jag får dåndimpen snart!

    SvaraRadera
  4. Har sett morgonpasset, mittpådagenpasset,eftermiddagspasset och kvällspasset live, så jag vet hans kapacitet. :D Skrytmorsans bikini kommer att ramla av när det blir dags för solbad. Alltså minst 8kg ner av allt springande efter lill-pommen. Har hört talas om gående bord men du måste se till att ha ett springande bord så du hinner få i dig näring. :-)

    SvaraRadera
  5. Kan spinning vara nåt för Pom? Bara så du slipper springande bord.

    SvaraRadera
  6. Min varian är ju att äta konstant, vilket även håller mig från att gå ned de kg jag har kvar sedan graviditeterna. Så, eg borde jag kanske se Poms aktiva leverne som gratis träning, sluta knalla runt med en macka i handen och faktiskt tjäna lite på det här...

    SvaraRadera