tisdag 16 mars 2010

Italien Ischmalien.

Imorgon åker Skrytpappan till Italien och jag stannar hemma. Det är ju såklart mitt eget val.

När Skrytpappan möter våren med havsbris i håret står jag vid köksfläkten. När man brassar den på max fladdrar det luggen. Typ samma lika.





med plattan på blir det ju varmt också

Och det här med att bo på hotell. Nja. Man måste ju sova i sängar som andra människor sovit i. Fräscht... Då är det bättre att vara hemma. Sova i sin egen säng. Ok att man missar hotellfrukosten, men jag har köpt hem paprika som kompensation.




samt skitmycket mjölk. Ha, jag kommer ha det så sjukt lyxigt med oboy och allt!

Det kommer bli fint det här. Jag är inte alls bitter. Han kan kika på den "vackra naturen". Vi har det ju fint hemmavid med. Typ snö. Och snö. Och.. äh.

2 kommentarer:

  1. Skrytpappan kommer säkert att köpa något väääääääldigt fint till Skrytmamman som kompensation....

    SvaraRadera
  2. Du man får hoppas det! Typ en liten lägenhet i Venedig. Eller är det att hoppas på för mycket?

    SvaraRadera