onsdag 24 mars 2010

Skrytmorsan blir lite stolt sådär.

"Oj mamma, här är tandborstarna. Det finns med rymden på. Och gröna med läskiga aliens. Och sen lila med hästar. Vilken ska jag ta? Alienkillen var inte så rolig, men rymden... den var fin. Jag älskar ju rymden och sen var tandborsten blå. Hästen är väl för tjejer? Eller alla kan väl ha den, fast den är lila och rosa och sen är den tjejig. Men jag gillar ju lila... Alltså, hästen var väldigt fin. Nejmen, jag tror nog att.. hmm.. jag tar den lila med hästen. Hästar är vackra."






StorTage - samhället 1 - 0

3 kommentarer:

  1. Heja StorTage!!! Hälsa Tage att Kattis frågat efter honom, vi måste se till att dom sammanstrålar!

    SvaraRadera
  2. Hästar ÄR mycket vackrare än aliens och det ser ut som det är sjärnor där i bakgrunden så lite av rymden får han ju med, ett klokt val.
    StorTage kommer utskåpa samhället!
    /Daniela

    SvaraRadera
  3. Karin - Absolut! Ser fram emot att de ska få nosa på varandra.

    Daniela - Man får hoppas det! Blir glad varje gång han väljer "icketraditionellt" och faktiskt tar det som faller honom i smaken :)

    SvaraRadera