fredag 26 mars 2010

Men TYST för F*N Skrytmorsan!

Skrytmorsan vandrar rätt in i en konversation med väldigt ytligt bekanta:

Person 1: - Så det kan bli!
Person 2: - Ja, min dotter är väldigt omogen.
Person 1: - Men hon har fyllt 19?
Person 2: -Ja, men uppför sig som 16.
Skrytmorsan (med glad och hög stämma): - Ojoj, tänk den som fick uppföra sig som 16. VAD SKÖNT! Det är rent så jag blir avundsjuk! *skrockar*.
Person 2: -  Ja alltså, min dotter har varit med om en skallskada. Efter det halkade hon efter några år.
Skrytmorsan: - Eh. Oj. Jaha. Ojsan. Oj. Jaha. Nämen. Ok.

Sensmoral: Skrytmorsan skola aldrig mer tala. Typ så.

3 kommentarer:

  1. Du också? Varken du eller Pom vill tala. Vad tyst det ska bli i helgen när ni sitter med pekfingrarna och styr resten av Skrytfamiljen.

    SvaraRadera
  2. Oh shit va pinsamt. Tycker nog ändå att du ska våga prata i helgen, men håll dig för säkerhets skull inom stängda dörrar och fönster! :D Skickar en "trevlighelgkram" till hela gulliga fam.Skryt.

    SvaraRadera
  3. det här är en sån gång som jag vill skriva något smart och vettigt men vet inte riktigt vad... pinsamt? oh ja sen får jag väl hålla med den anonyma talaren om vilken hiskelig tystnad det kommer vara hos skrytfamiljen framöver...

    SvaraRadera