torsdag 28 januari 2010

Bokstund med Skrytmormor.

 
"Jaha, vad har vi här? En häst ja. Det såg jag. Den säger Iiiiih! "

 
"Och det här? Jaha, en björn. Lätt, den säger Iiiiiiih!"


 
"Vad då fel? Ursäkta att jag skrattar dig rätt upp i ansiktet mormor... "


"Och nu? En katt säger du. Hmmm, jo den kan jag nog också: Iiiiiih" 


"Anka? Tyst, hjälp mig inte! Den här kan jag.. Ja just ja, det säger: Iiiiiih!"  



 "Och avslutningsvis hunden. Haha så förutsägbart! Superlätt, den säger...Iiiiiih! Tänk dig mormor, jag är blott 13 månader och jag kan exakt alla djurläten."

4 kommentarer:

  1. En skarp kille, helt klart!

    Lilleman har ett litet tips:
    Alla djuren äter ossabat.

    Med den infon kommer Skrytmormor trilla av stolen nästa gång :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha Knaada. Med den dottern och barnbarna är jag härdad. Har slutat att trilla av stolarna. Hade nog fått gå ständigt gipsad annars.

    SvaraRadera