tisdag 26 januari 2010

Russin, lingon och sirap.


Ikväll lagar vi cement. Nejmen vad säger jag, sörja menar jag såklart.




Om en timme är det klart. Lage och Tages favoritbröd.

Längtar till morgondagens frukost.

Ps.
Dagens värsta/jobbigaste händelse var tankningen.
Men, mot alla odds så:
1) tankadejag inte fel
2) självantände jag inte
3) sprejade jag inte ansiktet med bensin
4) bröt mina nervösa fingrar inte av kortet i betalningsautomaten.
4) började jag inte gråta.

Topp! Men det var banne mig sista gången. HÖR DU DET, skrytpappan?

5 kommentarer:

  1. Haha! Jag är oerhört tacksam att du inte självantände. :-)

    SvaraRadera
  2. Hörru Skruttans mamma. Det är nog bara en tidsfråga innan det börjar ryka ur hennes öron.

    SvaraRadera
  3. Stirrade du ut handtaget och körde "You talkin' to me?"-monologen som utlovat?

    SvaraRadera
  4. Till Anonym; Jo, det är ju det jag misstänker, så jag är tacksam för varje gång det inte händer, för det vore sorgligt om min knasiga kusin gick upp i rök. :-(

    SvaraRadera
  5. Alltså, jag inbillar mig att det liksom skall uppstå gnistor, som sedan tänder eld på bilen. Så "självantända" var kanske fel ord. Mer sätta eld på fordonet...

    Och Äh, väx upp - Klart jag gjorde. Avslutade med Yippi kay ay-grejen.

    SvaraRadera