fredag 29 januari 2010

Night (evening) out.

Den här helgen går i partyts tecken. 40-årskalas ikväll och 30-årskalas på lördag. Har verkligen sett fram emot dessa tillställningar i flera veckor, riktigt sådär så att jag fått lyckopirr i magen.

Måndagens tanke: Fasen så bra! Då vänder jag på dygnet redan på fredagen, så är jag pigg och i fas på lördagspartajet!

Tisdagens tanke: Jo det här blir roligt. Men, två sena kvällar...  Nåja, jag får ju sova ut på söndagen.

Onsdagens tanke: Jaha, hur ska det här bli? Om jag tar en halvtidig kväll på fredagen och kör heavy på lördagen, då, då kommer det här att ordna sig.

Torsdagens tanke: Ojoj. Jag beställer taxi hem vid 23 från 40-årskalaset och 00 från 30-årskalaset. Då pallar jag helgen.


Fredagens tanke: Hjälp. "Älskling, jag kommer hem med taxi 22. Sen är jag nykter i morgon och kör hem oss från partajet vid 22-23 nånting".

Man är ju en sjukt bra partypingla.

4 kommentarer:

  1. men det är tanken som räknas!!! väl på plats kanske det blir toppen toppen och du glömmer helt bort tiden! =)

    SvaraRadera
  2. Usch, bara tanken på att vara vaken efter nio utan mysbyxor gör mig trött :)

    SvaraRadera
  3. Har du kommit hem ännu?!

    SvaraRadera
  4. Mona - det blev faktiskt lite så. Eller, jag tittade nervöst på klockan från och med 22, men håll mig kvar :)

    Knaada - Ja men eller hur! Tur att min klänning var på gränsen till en mjukbyxa..

    Karolina - Jag var hemma :) Låg och vred mig i sängen med förfrusna tår.

    SvaraRadera