onsdag 13 januari 2010

Trött.

Nattliga Skrytcirkusen presenterar :
  • Björnen (LÄS: Pom) som snurrar runt i manegen (LÄS:sängen)
  • Lejonet (LÄS: Tage) som vrålar i buren (LÄS: sömnen)
  • Hästen (LÄS: Lage) som galopperar runt i sågspånet (LÄS: sovrummen)
  • Djurtämjaren (LÄS: Skrytpappan) som styr upp (LÄS: styr ner. I sängen).
  • Clownen (LÄS: Skrytmamman) som snavar (LÄS: snavar) över tvättkorgen.
Nämen. Vi är pigga idag. Påsarna under ögonen stoppade jag dit med flit för att se lite fylligare ut.
..

Vaddå "det gäller bara läppar och bröst"? Så har inte jag förstått det...

5 kommentarer:

  1. Har hört att hemorrojdkräm tar bort dom, ifall du skulle ångra dig...

    SvaraRadera
  2. Åh. Eller Uäk. Eller jag vet inte riktigt. Kan man stryka det på bilringarna också?

    SvaraRadera
  3. Jag är på din sida! Klart påsarna under ögonen ska vara fylliga också. Jag har hört att det är senaste mode. Så ser vi i allafall ut även på min sida stan idag. :-)

    SvaraRadera
  4. Undrar om era påsar under ögonen ska tona i någon färg? Allt har ju ett mode nu för tiden.

    SvaraRadera