lördag 16 januari 2010

Hästar och Baggar.

I stället för att kalla onsdag för lill-lördag, kallar min bror lördag för lill-onsdag. Skönt cyniskt. Och billigt på något vis. Man behöver inte göra sig till med att laga helgmiddag eller fröjdas med chips och godis. Det är ju bara lill-onsdag, varför göra sig till liksom?

Denna lördag (lillonsdag) inleddes med att Skrytpappan envist och fnissande visade bild efter bild på Laila Bagge i sin iPhone. Samtidigt som han nynnade på en retstickemelodi. Misstänker att jag kommer att få leva med det här, kanske resten av livet. När jag fyller år kommer jag säkert att få en Laila-tischa. Eller en Lailakudde. Eller en date med Laila.. .Kanske ett rum i hennes hus? Nä. Ok. Jag passerade gränsen va?

Idag ska hela familjen Skryt ut på turné (ja, inte med Laila. Men väl med Gammvolvon). Vi ska rida på hästar och annat livsfarligt.

Återkommer. Förhoppningsvis utan hjärnskakning och brutna lemmar.

5 kommentarer:

  1. Men du, det är inget att skämmas över, Laila ÄR het! Framför allt i Lets dance och specifikt i den där hårdrocksklänningen hon hade i ett avsnitt(bild här):
    http://dettaarmittmode.files.wordpress.com/2009/03/laila20bagge.jpg

    SvaraRadera
  2. Rida på hästar och annat livsfarligt låter... KUL:)!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hästarna kommer aldrig att hämta sig efter familjen Skryts friluftsdag.

    SvaraRadera
  4. Åh, jag vill också rida på hästar!

    Men Laila kan du få behålla ;)

    SvaraRadera
  5. Med åldern kommer visdomen.

    SvaraRadera