onsdag 9 december 2009

Ha Ha Ha.

För en stund sedan när jag och Skrytpappan sedvanligt försökte bräcka varandra i tävlingen "jag är fasen roligare än dig" kände jag att , vad märkligt att någon vill umgås med oss. Och vilken sjujäkla tur att vi hittade varandra. Annars hade jag fått bo ensammen i en frigga på någons gård. Kanske med blinkande julbelysning i det pyttelilla fönstret och skitkalla lakan då det knappast skulle vara ordentligt isolerat.

Hur som. Så här lät det:

- "Du, du är ju Bipolär."

- "Det kan du vara själv."
- "Jaha, så du lever ihop med en bipolär?"
- "Nej, jag bor bipolärt."
- "Vaddå? Vad betyder det?"
- "I ett bipolärt hotell... Ett hotell med TVÅ pooler. Booyah!"
- "Jaha, men om vi körde långtradare då..?"
- "Vaddå?"
- "Då skulle du köra långtradare medan jag fick köra korttradare och köra fasen så mycket kortare sträcka. Booyah!"
- "Ha."
- "Haha."
- "Hahaha."
- "Hahaha."

Såatteh.
Tyckte du att det var helt ofattbart trist?
Grattis, du är normen.

Somnade du nästan innan du läst klart?
Joddå, du räknas till de 99% av befolkningen som klassas som "vanliga".

Drog du aaningens på munnen?
Ja, då är vi förmodligen skitbra vänner.

Tyckte du rent att det var roligt?
Kom och bo med oss.

4 kommentarer:

  1. Nej tack, jag tror jag stannar här :)

    Det finns nog en mening som sagt att ni har funnit varandra, grattis till er, kul! Lås dörren och håll er hemma.

    ;)

    SvaraRadera
  2. Haha! Och det värst är att barnen börjar visa liknande tendenser. Jodå, vi kommer tillslut att vara totalt isolerade. Vi fem, tillsammans med vår humor resten av livet.

    SvaraRadera
  3. Jag och Åh väx upp-bloggerskan flyttar in, i morgon fredag. Helmut stannar kvar.

    SvaraRadera
  4. Vaddå? Känner ni varandra, du och "Äh väx upp-bloggerskan"?
    ...

    Hahahahhaha

    Ja du ser. Smokin'!
    Det är bara att komma. Glöggen puttar på spisen och tandborstarna står i tandborstmuggen. Trevligt!
    Ps. Kan Pom bo med Helms då eller?

    SvaraRadera