söndag 6 december 2009

Lurar och avvaktar.

Gissa vad jag gör?! Ligger uppe i sovrummet och lyssnar när resten av familjen skrotar runt där nere. Kommer slänga benen över sängkanten samma sekund jag känner doften av kaffe.
Haha.
Ha.
För mig är detta höjden av icke-nobelt beteende. Och på tal om sådant: jag kikade en liten stund på Paradise Hotel igår. Ojoj. Där kan vi prata om icke-nobelt. Och vilken dialog sen!

"Varför umgås du extra mycket med Micke just nu?"
"Det gör jag väl inte!"
"Jodå, det ha jag SETT".
"Jaha, jag tycket väl att han är trevlig."
"Jaha."
"Ja.."
"Jag ville bara veta varför"
"Ja. Jag tycker väl som sagt om att umgås med honom."
"Ja, jag tänkte att det var något sånt."
"Ja"
"Jag ville bara veta varför"
"Ja, han är trevlig"
"Du sa det"
"Ja, det är därför vi umgås"
"Ja, ville gärna veta varför ni hängde lite extra"
Efter tio minuter ville jag lägga mig i fosterställning.

Nu.. nu känner jag kaffedoften.
Godmorgon på er alla.

2 kommentarer: