torsdag 17 december 2009

Oj

Tar tillbaka allt jag skrev nedan (förutom att Pom fyller år, Tage dekorerar och.. ja.. vafasen. Jag tar tillbaka att jag kommer att födelsedagsstöka några timmar). Jag vill nämligen bara sitta med klump i halsen och snusa på min lilla nyblivne ettåring. Åh. Jag är så galet tacksam över att denna lilla pruttande, gnäggande, gapskrattande, bitande och pannkaksratande lillgrabb dök upp hos oss för ett år sedan. Pang bom, på 50 minuter efter förlossningsstart blev familjen Skryt fem och en fantastisk liten pommacsplupp tog plats i den svindlande fina barnaskaran.

2 kommentarer:

  1. Grattis till världens sötaste och goaste födelsedagsbarn! Grattiskrama honom ifrån mig.

    SvaraRadera
  2. Tackar! Jag skall genast krama den lille skrutten som ligger här bredvid och sussar (Jo, det är Pom alltså, inte Skrytpappan)

    SvaraRadera