fredag 4 december 2009

Ikväll

Ikväll ser jag På spåret. Jag älskar Fredrik Lindström. Han skulle få sitta och prata språkregler för mig en hel vecka och jag skulle inget annat än älska det.

Till det tar jag ett glas saft. Jo, det fick bli så. Och en skål med Polly. Och en skål med ostkrokar. Och en skål med saftglaset. Kippis, nu kör vi!

Förresten. Jag var säker på att Pomeransen hade magsjuka i morse. Det hade han inte. Han var bara i olag. Så, imorgon sker den världsomvälvande ommöbleringen jag planerat för i veckor. Eller ok, dagar. Eller äh, jag kom på det igår. Kommer bli skitbra. Lekrummen på övervåningen kan få fortsätta eka tomma, nu skall lekrummet nere göras om till världens bästa tillhåll för både storbarn och bebisar. Avskiljt från varandra. Kommer bli så jädra bra.

Ja. Saftskål som sagt. Nu ska jag kisa för Ranelid och glo på resten. Trevlig fredag!

2 kommentarer:

  1. Lindström är vår ledstjärna och förebild. O du store ordkunnare, led oss rätt. Amen.

    SvaraRadera