lördag 19 december 2009

Nu är det bestämt.

Efter att Pom vuxit upp, eller ja.. blivit en tre, fyra år kommer Skrytmorsan ALDRIG mer att få närma sig en bebis. Idag, när vi hade bebiskalas hemma med en massa små Skrytbebiskompisar kände sig Skrytmorsan helt bananas nämligen. Ville behålla allihop. Hade det inte varit för att barnens respektive föräldrar resolut och prompt skulle ha med sig dem hem igen hade hon bäddat för allihopa uppe i dubbelsängen. Äsch. Har man tre barn kan man väl lika gärna ha fem, sju stycken? Eller, hur var det nu?

4 kommentarer:

  1. Är det så det blir efter tre? ag kom på mig själv att igår prata om nummer tre, känns lite väl när jag har fyra veckor kvar till nummer två!
    Vi är fem syskon och brås jag på mamma så har jag väl en del jobb framför mig...

    SvaraRadera
  2. Be att få låna skrytkompisbebisarna nån helg då och då. Det kommer helt klart att bota bebislängtan! Nä jag skojar( tror jag)för om du inte är ordentligt vaccinerad så finns nog en viss smittorisk ändå. :-) De är ju så underbart goa och härliga.

    SvaraRadera
  3. Min syster sa igår att det var tur att jag jobbar med barn som har föräldrar som kan protestera och inte med herrelösa djur.. då skulle det vara mer än fullt här.. Men en 2-4 stycken borde jag väl ändå få ta hem..?
    /Åsa

    SvaraRadera
  4. Ja hörrni... vad fasen ska man göra? Det är ju SÅ beroendeframkallade och underbart.

    Fast. Tage är ju snart sex. Tio år till så kan man ju få bli farmor istället. Haha ha ha.. nä.

    SvaraRadera