söndag 20 december 2009

Länkar.

Jag har länge funderat på att göra en blogglista, och här är den nu. Morgonrundan.

Har uteslutit massor av bra bloggar, just för att de antingen är sådana som ej uppdateras dagligen, alternativt är sådana som jag kollar några gånger i veckan (och således inte räknas in i dagliga morgonrundan).

Dessa är, av olika anledningar, mina övriga favoriter:

Wise tycker till
Cecilia Blankens
Bokhora
Sanna Lundell
Ketchupmamman
Att vara Charlie Schulmans pappa
Life of Ingrid
Fakta- och fruktbloggen
Toerme
Hej jag är Roger
Sammy Rose
The Loniuos sida
Maria Livsnjutaren
En bulle ur ugnen
Liten Skrutt
Isabelle Halling McAllister
Söderfamiljen

Oh. Nu har jag säkert glömt 11-12 stycken Återkommer när barnen inte vill sitta i mitt knä, alla tre.

2 kommentarer:

  1. Kul med lite nytt, den ska jag kolla in när jag får en lugn stund!

    SvaraRadera
  2. Asch, just nu är det många av länkarna som inte fungerar. Fick klåfingerhjälp. Ska fixa så snart jag hinner.

    SvaraRadera