torsdag 31 december 2009

Sista dagen.

Oh, sista dagen på 2009. Egentligen är väl en sammanställning av året på sin plats, men äh. Vi vet alla vad jag har gjort.

Eller gör vi det? Jag kommer inte ihåg någonting alls egentligen.

...

Eller jo, jag har fikat rätt mycket. Lyssnat på mina barn. Sökt jobb. Varit i tid. Gått på galej. Fightats med spjälsängen. Fått håret fixat. Tappat bort barnen. Sett på dansshow. Fått besök av tandfen. Räddat renar. Blivit förbryllad. Älskat. Haft barn på spännande ställen. Planerat framtiden. Impulshandlat. Tagit mig an världens största, häftigaste uppgift,

Ja. Bland annat.

Det häftigaste (förutom min familj då) är att just NI läst min blogg. Sedan de sista dagarna i Juli månad då Äh, väx upp fick mig att börja blogga har det blivit 442 inlägg. Är väldigt, VÄLDIGT glad, rörd och förvånad över att vissa av er tragglat er igenom alla dessa inlägg och sedan ÅTERKOMMIT vecka efter vecka. I love you guys.

Jeanette, Äh, väx upp, Knaada, Anita och ni andra som så ofta kommenterar - tusen tack. Det är underbart. Hoppas ni, samt alla andra mer osynliga läsare hänger med över årsskiftet.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!


2 kommentarer:

  1. Du har glömt nåt viktigt på din " årslista"..... Du har varit snäll och omtänksam, du har varit en toppengranne har jag hört och sist men inte minst: Du är mina barns KUSIN och att du är det tycker jag är det bästa av allt , ja,ja det är väl inte direkt du som fixat just det för snart 30 år sen, men ändå! :-) Skickar en Gott Nytt Årkram via cyberrymden och hoppas den landar mjukt och fint hemma hos gulliga Fam. Skryt.

    SvaraRadera
  2. Antia - Tack och detsamma! Både vad gäller nyårskramar och gulliga ord! Kram!

    SvaraRadera