måndag 14 december 2009

Rakt nedstigande led.

Samtal från Skrytmormor:

- "Hej Snurrfia. Tänkte bara tala om för dig att du glömde din nyckelknippa i ytterdörren när du var förbi."
- "Va? Omöjligt. Jag sitter med min nyckelknippa rakt framför mig."
- "Nejmen, oj. Vad konstigt."
- "Verkligen."
- "Då måste det vara mina egna nycklar som sitter i dörren."
- "Antagligen hörredu."
- "Oj. Ok. Nu glömmer att detta någonsin hände."
- "Mmm, exakt. Bloggmaterial. Vi hörs."
- "Hörredudu! Tjing."

På något vis tycker jag inte att man kan klandra mig att jag är som jag är.

3 kommentarer:

  1. Hihihi......Det där med du vet vad, som jag pratade om idag, kanske runs in the family? Blir härligt att tracka skrytmormorn lite extra imorgon. :-)

    SvaraRadera
  2. Stackars Skrytmormor, det här kommer hon att få höra vid varje lämpligt tillfälle känns det som :)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag har en känsla av att hon kommer att få höra detta.

    Och Anita: tracka!

    SvaraRadera