fredag 16 april 2010

Anti-askdagen.

I bilder.














7 kommentarer:

  1. Vilken underbar Anti-ask dag. Är det du som är spöket?

    SvaraRadera
  2. Menar du bilden längst ner? Det är jag i min hemmaklädsel.

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder, och nästan konstigt känsla att se dem samtidigt som jag drog igång http://cleanify.net/play/track/gabriela-montero/beyond-bach

    //Skrytpappan

    SvaraRadera
  4. Om detta är dina hemmakläder skulle jag vilja se dina gåbortskläder? Hemmadressen ser ju ut som en gladburka. Måla en glad mun på den, sök patent och du har lanserat en dagisburka som inte skrämmer barn. Den kan du lansera över hela världen till alla barns glädje.

    SvaraRadera
  5. Hej på er! Jag skrattar högt när jag läser din blogg, underbar text. Hittade hit via Karins blogg och kollar in ibland. Är bilderna tagna med ajfån och något Holga/mellanformats applikation?

    / Ola

    Jag minns faktiskt att ni två blev ihop redan i grundskolan. jajävlar.

    SvaraRadera